
Witamy w marketingu na Facebooku! Czy nie wiesz, co dalej robić? Czy jesteś ciekawy, jakie opcje są dostępne dla marketera takiego jak Ty? Chcesz wiedzieć, jakie są pierwsze kroki? Każdy, kto chce dowiedzieć się jak najwięcej, powinien przeczytać ten artykuł.Utwórz niestandardową kartę dla swojej strony na Facebooku.
Możesz używać niestandardowych kart jako powitalnego ustawienia regionalnego dla wszystkich nowych użytkowników Facebooka. To świetne miejsce do promowania swoich aktualnych ofert, produktów i usług. Dodatkowo nada to trochę osobowości Twojej stronie na Facebooku, co zawsze jest plusem.Cała zawartość Twojej witryny powinna być łatwa do polubienia i udostępnienia na Facebooku. Powinien również pojawić się w skróconej formie z linkiem na Twojej ścianie na Facebooku. Jeśli ludzie będą mogli udostępniać Twoje treści swoim obserwatorom, przekonasz się, że Twój zasięg zacznie rosnąć wykładniczo, podobnie jak Twoje zyski.Spróbuj stworzyć grupę, a nie stronę. Grupa na Facebooku pomoże zachęcić Twoich obserwujących do rozwoju i uczestnictwa w społeczności internetowej, w której mogą ze sobą współpracować. Możesz korzystać z obu tych opcji, aby informować klientów o Twojej firmie i angażować się w nią.Spróbuj dodać wartość i trafność do każdego ze swoich postów na Facebooku. Każdy z Twoich postów powinien zawierać informacje, z których Twoi obserwatorzy mogą się uczyć lub z których mogą korzystać. Nie publikuj tylko dla samego publikowania. Nie idź na twardą sprzedaż w swoich postach, bo Twoi klienci nie będą zadowoleni z czytania Twoich postów, szczególnie gdy pojawiają się one zbyt regularnie w ich kanale.Nigdy nie kupuj strony na Facebooku od kogoś innego.
Wiele osób robi to, aby od samego początku mieć wiele polubień, ale to nigdy nie jest dobry pomysł.
Gdy ludzie zaczną zdawać sobie sprawę, że są częścią czegoś nieznanego, prawdopodobnie polubią tę stronę i ostrzeżą znajomych.Używaj filmów, aby Twoja strona na Facebooku była jeszcze bardziej atrakcyjna. Facebook to naprawdę wizualna platforma mediów społecznościowych. Jest znacznie bardziej wizualny niż Twitter. Zdjęcia na Facebooku są świetne, a filmy naprawdę mogą zatrzymać show. Jeśli masz świetne filmy do udostępnienia, możesz zobaczyć, że Twoje posty mają znacznie więcej polubień!Gęstość rozmów pomaga dowiedzieć się, ile osób wspomina o Tobie lub Twoich produktach na platformie mediów społecznościowych. Chcesz, aby gęstość mówienia wynosiła około 15% lub więcej, ponieważ oznaczałoby to, że przyciągasz dużo uwagi. Jeśli jest niższy, zastanów się nad zmianą lub dostosowaniem strategii marketingowej.Skorzystaj z dostarczonego zestawu narzędzi analitycznych Insights. Statystyki pokazują, które części Twojej strony przyciągają ruch, a które po prostu nie działają. Możesz skorzystać z danych Insights, aby dostosować swoją stronę do tego, co chcą zobaczyć Twoi odwiedzający, co przyciągnie więcej odwiedzających do Twojej strony.Zintegruj swoją kampanię na wielu platformach. Chcesz, aby Twoja marka, wygląd i styl witryny były spójne na całej Twojej stronie na Facebooku, w witrynie, na Twitterze, w kanale YouTube i tak dalej. Spójny branding sprawi, że odwiedzający poczują się bardziej jak w domu na całej platformie reklamowej Twojej firmy, a zatem zachęcą do większego korzystania ze wszystkich platform.Publikuj tylko treści na swojej stronie na Facebooku, które są odpowiednie dla zainteresowań Twojej grupy docelowej. Nie daj się wciągnąć w aspekt społecznościowy i zacznij publikować wszystko, co uważasz za interesujące. Utrzymanie trafności postów lepiej zaangażuje odbiorców niż posiadanie wielu bezsensownych postów.Teraz rozumiesz, co zrobić, jeśli chodzi o tworzenie kampanii marketingowej na Facebooku. Od reklam typu „Lubię to” po strony na Facebooku, możesz podbić wszystkie aspekty witryny. Oznacza to, że sukces, którego tak bardzo pragniesz i potrzebujesz, może należeć do Ciebie, o ile skorzystasz z otrzymanych rad.