Firmy, które wykorzystują w promocji gadżety reklamowe, poszukują ciekawych produktów, które będą interesujące, staną się nośnikiem promocyjnym dla firmy.
Jednymi z najbardziej popularnych gadżetów reklamowych są długopisy, koszulki, kubki czy też czapeczki. Możemy wybrać także okulary, okulary przeciwsłoneczne w różnych kolorach, kształtach. Okulary reklamowe mogą posiadać nadruki na szkłach, na powierzchni nauszników. Dzięki temu w pozyskamy bardzo ciekawe gadżety promocyjne, które chętnie wykorzystywane są przez naszych potencjalnych klientów.
Okulary z logo firmy
Okulary produkuje się obecnie z bardzo wytrzymałych materiałów, takich jak PVC, może być to także materiał pochodzący z recyklingu. Kupując okulary przeciwsłoneczne możemy zwrócić uwagę na filtr UV, właściwości okularów, aby wybrać modele dobrze chroniące przed słońcem. Dodatkowo okulary przeciwsłoneczne mogą posiadać także pudełka reklamowe, można wybrać odpowiednie kolory, rodzaje nadruków na etui. Okulary przeciwsłoneczne z logo to bardzo dobry upominek w okresie wiosennym, letnim. Możemy spotkać je przykładowo na festiwalach, podczas promocji wydarzeń sportowych, festynów, koncertów. Klienci, którzy poszukują okularów reklamowych, mają obecnie bardzo duży wybór różnych modeli, dzięki czemu wybiorą okulary odpowiednie do potrzeb.
Kupując okulary przeciwsłoneczne należy zwrócić uwagę na filtr UV, kolor szkieł, materiał z jakiego wykonane są oprawy. Obecnie możemy wybrać okulary wykonane z materiałów ekologicznych, pochodzących z recyklingu. Okulary mogą być oparte na wzorach popularnych producentów, takich jak Ray Ban. Dzięki różnym technikom możemy wykonać grawer lub też nadruk cyfrowy. Możemy wybrać modne okulary sportowe, z grubymi oprawkami, które będą nawiązywały także do stylu lat 50-tych czy 60-tych XX wieku.
Plastikowe okulary z logo to bardzo dobry pomysł dla wielu firm, które poszukują skutecznych gadżetów promocyjnych, chcą docierać do klientów za pomocą produktów, które nie będą nudne. Okulary przeciwsłoneczne możemy rozdawać klientom podczas różnych działań promocyjnych, podczas spotkań biznesowych, szkolenia, konferencji.