Gadżety reklamowe są czymś, co konsumenci lubią otrzymywać, szczególnie jeśli mogą używać wręczony w ramach upominku produkt na co dzień.
Jeśli uważasz, że klienci zapominają nazwę firmy w momencie, gdy przekazujesz gratis, mylisz się. Większość osób pamięta nadruki z logo i nazwą firmy na produktach promocyjnych, wiele osób podejmuje także wezwanie do działania i nawiązuje kontakt, korzysta z oferty.
Zaproponuj potencjalnym klientom gratisowe gadżety z logo
W przypadku wręczania produktów promocyjnych nie wymagasz od ludzi wydawania pieniędzy ani podejmowania jakichkolwiek znaczących zobowiązań. Klienci mają niewielki lub żaden powód, aby odrzucić gratisowy gadżet reklamowy, więc twoja wiadomość promocyjna, działanie marketingowe, ma większe szanse dotarcia do zamierzonych odbiorców, grup docelowych. Przykładem niedrogich i skutecznych gadżetów reklamowych są kubki do kawy. Kubki promocyjne mają duży potencjał, aby zainteresować klientów swoją ofertą.
Miłośnicy kawy i herbaty lubią zbierać różnorodną kolekcję kubków, a za każdym razem, gdy przygotowują gorący napój, nadruki na kubku są doskonale widoczne dla innych osób. Dodatkowo kubki mogą mieć bardzo atrakcyjne projekty, możemy również wybrać kubki podróżne lub butelki na wodę wielokrotnego użytku. Tego typu artykuły promocyjne są przydatne i funkcjonalne, mamy zatem gwarancję, że będą używane przez długi czas. Gadżety reklamowe mogą być niedrogie, możemy rozdawać breloczki, długopisy, notatniki, smycze, okulary przeciwsłoneczne. Możemy również wybrać T-shirty, czapki z daszkiem, torby bawełniane na zakupy, które także sprawdzą się jako gadżety z logo.
Dużą popularnością cieszą się również gadżety elektroniczne, takie jak power bank, pendrive, głośniki Bluetooth, ładowarki USB i samochodowe do telefonów. Mogą to być świetne gadżety z logo, które będą częścią kampanii reklamowej dla twojej firmy. Gadżety reklamowe mogą być również pomysłem na upominki dla klientów, pracowników, czy partnerów biznesowych.