Szukasz nowego sposobu na dotarcie do potencjalnych klientów z ich telefonów komórkowych? Zastanawiasz się, jak popularność urządzeń mobilnych zmienia marketing? Czytaj dalej! W tym artykule znajdziesz kilka podstawowych wskazówek dotyczących marketingu dla osób korzystających z urządzeń mobilnych.

To informacje, które powinien znać każdy współczesny marketer.Ustawiaj oczekiwania i dbaj o bezpieczeństwo zgodnie z prawem. Po tym, jak dana osoba się zgodzi, a nawet w trakcie procesu, poinformuj ją, jak często może otrzymywać od Ciebie wiadomości tekstowe. Daj im również opcję „rezygnacji”, jeśli wiadomości są zbyt częste lub jeśli chcą uniknąć ewentualnych opłat za wiadomości. Zawsze dołącz wiersz „mogą obowiązywać standardowe stawki”.Pracuj nad kompozycją wiadomości. Możesz użyć tylko 160 znaków, więc bądź zwięzły, ale jasny. Przy wysyłaniu wiadomości tekstowych dopuszczalne są skróty lub „mówienie tekstu”. Twoja wiadomość o rezygnacji może również zawierać tego rodzaju wiadomość. W ten sposób możesz zapisywać postacie. Możesz uzyskać dobre pomysły od niektórych tłumaczy.Skoncentruj się na trafności i terminowości podczas planowania mobilnej kampanii marketingowej. Wiadomości otrzymane w tym formacie powinny być krótkimi seriami informacji, które można natychmiast zastosować. Na przykład, zamiast informować o wyprzedaży zaplanowanej z tygodniowym wyprzedzeniem, wyślij przypomnienie na krótko przed godzinami otwarcia lub podaj informacje niedostępne wcześniej, takie jak zmiana mówcy.Zintegruj marketing mobilny z innymi rodzajami marketingu. Mobilność działa najlepiej w połączeniu z innymi rzeczami, takimi jak druk, telewizja, radio i występy na żywo. Pamiętaj, aby zintegrować z drukiem kody kreskowe 2D lub kody szybkiej odpowiedzi, aby zwiększyć ruch w witrynie mobilnej. Masz nieskończone możliwości.W przypadku marketingu za pośrednictwem e-maili lub sms-ów postaraj się zawrzeć w wiadomości imię i nazwisko odbiorcy. To osobiste podejście sprawia, że ​​klienci czują się ważni, a nie tylko numer klienta. Odnoszące sukcesy firmy pomagają każdemu ze swoich klientów czuć się indywidualnie ważnym, ponieważ są ważne dla rozwoju i sukcesu firmy.Nie wysyłaj SMS-ów do swoich klientów zbyt wcześnie rano lub późno w nocy. Wskazówki, które pomogą Ci rozpocząć skuteczną kampanię reklam mobilnych

Klienci prawdopodobnie nie kupią Twojego produktu, nawet jeśli im się spodoba, jeśli przeszkadzałeś im w nietypowych porach dnia.Rynek mobilny wcale nie zwalnia, ale to nie znaczy, że musisz wejść, aby się tam dostać.

Jasne, powinieneś przynajmniej mieć jakiś rodzaj marketingu mobilnego, ale wchodzić na rynek, ponieważ czujesz, że jesteś musi prowadzić do niechlujnej kampanii. Upewnij się, że to coś, co chcesz zrobić.Nie ma na świecie powodu, dla którego starsze media nie mogłyby znaleźć się w Twojej nowej mobilnej kampanii marketingowej. Musisz tylko przemyśleć, w jaki sposób ten materiał jest prezentowany Twoim klientom. Na pewno będziesz musiał pomyśleć o usprawnieniu go, skróceniu i o wiele bardziej przejmującym.Jako marketer mobilny masz do dyspozycji wiele narzędzi, więc upewnij się, że zawsze chcesz z nich korzystać. Dzisiejsze nowoczesne urządzenia mobilne nie tylko mogą dzwonić i wysyłać SMS-y, ale także odtwarzać i nagrywać filmy. Oznacza to, że istnieje wiele sposobów interakcji z klientami.Utrzymuj swój materiał w czystości, aby utrzymać swoją markę w czystości. Wysyłanie surowych, niefiltrowanych materiałów, nawet jeśli uważasz, że są warte uwagi, może zaszkodzić Twoim działaniom w zakresie marketingu mobilnego. Rzeczy nie muszą być dziwaczne, aby przyciągnąć uwagę. Po prostu muszą być godni czyjegoś czasu.Ważne jest, aby wykorzystać możliwości, jakie daje marketing mobilny. Większość ludzi ma przy sobie telefony komórkowe przez cały czas, co oznacza, że ​​okno czasu, w którym można dotrzeć do odbiorców, znacznie się wydłuża. Zapoznaj się ze wskazówkami zawartymi w tym artykule podczas opracowywania nowych strategii marketingowych. Pomogą Ci myśleć z myślą o urządzeniach mobilnych.