Reklama zewnętrzna to grupa reklam charakteryzujących się szerokimi zasięgami oddziaływania i skutecznością działań promujących.

Spośród wielu rodzajów tego formatu reklamy, najbardziej rozpoznawalnymi są reklamy wielkoformatowe oraz billboardy. Tym raz przyjrzymy się bliżej coraz popularniejszm wśród konsumentów kasetonom reklamowym.

 

Jak zdefiniować kasetony reklamowe?

Kasetony reklamowe posiadają wiele twarzy, ale najczęściej spotkamy je pod postacią jednostronnych lub dwustronnych tablic zawierających informacje tekstową, a także obraz z logiem lub nazwę firmy.

Mogą posiadać zróżnicowane systemy sztucznego oświetlenia, albo występować pod postacią bardziej tradycyjnej, analogowej formy.

W procesie produkcji powierzchni reklamowej najczęściej używa się płyt kompozytowych typu dibond (alubond, alucobond oraz wiele innych), poliwęglanu litego lub plexiglasu.

Do osobnej kategorii tego rodzaju reklamy zewnętrznej zaliczamy kasetony tekstylne z napinanym licem, które najczęściej mają zastosowanie w wielkopowierzchniowych reklamach zewnętrznych, ale doskonale sprawdzą się również jak forma reklamy wewnętrznej spotykanej przy recepcji, kasach sklepowych i wielu innych miejscach tego typu.

Kasetony reklamowe zawsze projektowane są z dbałością o najdrobniejsze szczegóły, dostosowując ich kształt oraz wymiar do wymagań klienta.

Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel renomowanej agencji reklamowej GrawerPix: “Nie ulega wątpliwości, że kasetony reklamowe to jeden z najpopularniejszych obecnie produktów na rynku. Posiadamy w swojej ofercie ich wszystkie dostępne rodzaje, mogąc się jednocześnie pochwalić wieloma realizacjami na tym polu. W naszych projektach zawsze można dostrzec najwyższą dbałość o każdy, nawet najdrobniejszy szczegół, a posiadane przez nas doświadczenie oraz umiejętności są gwarantem realizacji nawet najbardziej wymagających oczekiwań klienta”.

Czym warto zdecydować się na wybór kasetonów reklamowych?

Spośród wielu zalet jakie posiadają kasetony reklamowe, na pierwszy plan wysuwa się ich trwałość oraz odporność na warunki atmosferyczne, dzięki czemu są produktem długowiecznych i często nie wymagającym dodatkowych prac konserwacyjnych oraz związanych z nimi nakładów finansowych.

Kasetony reklamowe pomagają budować rozpoznawalność marki oraz zapamiętać konsumentom miejsce siedziby firmy, sklepu lub innego punktu usługowego.

To niezwykle uniwersalne i stosunkowo tanie rozwiązanie, świetnie sprawdzi się w każdej branży.